Ontvang een GRATIS CADEAUBON t.w.v. €7,50 bij alle bestellingen! Actie loopt t/m 22 april, dus wees er snel bij!

Taxidermy: hip, modern en interessant

De Museumwinkel.com in Nijmegen is de eerste en grootste taxidermy- en natuurhistorische winkel van Nederland. Ze verzorgen onder andere veel opdrachten voor interieurontwerpers . Het ouderwetse beeld van saaie geprepareerde dieren is verdwenen nu vele interieurontwerpers opgezette dieren en naturalia zijn gaan gebruiken om hun ontwerpen en inrichtingen uniek te maken.

Met opgezette dieren en naturalia haal je bijzondere en decoratieve eye-cathers in huis: vlinders in allerlei prachtige kleuren of een indrukwekkende hertenkop aan de muur zorgen voor een bijzonder interieur met een tijdloze en stijlvolle uitstraling.

De Museumwinkel.com biedt een uniek assortiment met onder andere opgezette dieren - zoals een exclusieve opgezette ijsbeer, een opgezette leeuw, een zebra en vele kleurrijke vogels-  exotische vlinders, insecten, skeletten en andere wonderen der natuur. Achter de winkel is een groot prepareeratelier, waar 5 ervaren en prijswinnende preparateurs en één entomoloog dagelijks werken om aan alle taxidermy wensen tegemoet te komen. Twee van de preparateurs zijn Nederlands kampioen Prepareren.

Vanuit het eigen atelier kan daardoor altijd de beste kwaliteit in opgezette dieren geboden worden. Regelmatig kan bij een bezoek aan de Museumwinkel.com een blik in het atelier geworpen worden. Alle dieren in de winkel zijn overleden in dierentuinen. Dit omdat dierentuinen het zonde vinden om de dieren weg te gooien. Nu blijven ze voor eeuwig bewaard, krijgen ze een tweede leven en kunt u de natuur verantwoord in huis halen. De Museumwinkel.com prepareert onder andere voor verschillende internationale interieurontwerpers, natuurmusea, verzamelaars en kunstenaars.

Bent u op zoek naar een speciaal opgezet dier, neem dan contact met ons op:

de Museumwinkel.com

van Welderenstraat 114

6511 MT Nijmegen

The Netherlands

0031-(0)24-360 0506

[email protected]

Wilt u een persoonlijk interieur advies met onze opgezette dieren, opgezette vlinders of met onze naturalia, dan is dit ook mogelijk. U kunt hiervoor contact opnemen met onze interieurontwerper en styliste: Janny Louvet , JL Design & Styling