16 Oktober Demo-dag vogel prepareren!

16 Oktober Demo-dag vogel  prepareren!

Gratis taxidermy-demonstraties

Kijk live mee hoe een vogel wordt opgezet!

Woensdag 16 oktober 2019, geeft Rick Way (Nederlands Kampioen Prepareren) de gehele dag prepareer-demonstraties in de Museumwinkel.com te Nijmegen.

Opgezette dieren zijn al lange tijd niet suf en stoffig meer. De schoonheid van de natuur mag gezien worden in huis! Tegenwoordig zijn in elk interieur wel planten, geweien en dierenhuiden te vinden. Uiteraard is het belangrijk dat dit op een verantwoorde manier gebeurd. Alle dieren waar de Museumwinkel.com mee werkt, zijn dan ook een natuurlijke dood gestorven.

In de winkel vind je onder andere opgezette vlinders, vogels, schelpen en zoogdieren en veel meer. In het atelier werken vijf preparateurs en ze vallen regelmatig in de prijzen. Driemaal werden zij Nederlands Kampioen en vorig jaar werden zij uitgeroepen tot meest artistieke preparateurs van Europa.

Maar hoe gaat dat prepareren, oftewel opzetten, in zijn werk? De preparateurs van De Museumwinkel.com laten het je zien! Op woensdag 16 oktober in de Herfstvakantie, geeft Rick Way tekst en uitleg. Jong én oud zijn deze dag welkom om te kijken en vragen te stellen.

Enthousiast geworden? Kom langs! Toegang is gratis, en vooraf aanmelden is niet nodig. Deze hele dag krijg je ook nog eens 15% korting in de winkel op het gehele assortiment.

De demonstraties vinden plaats bij de Museumwinkel.com in de Van Welderenstraat 114 te Nijmegen. Bekijk het aanbod op www.demuseumwinkel.com en houdt facebookpagina Taxidermyshop De Museumwinkel.com in de gaten voor actuele informatie.

Voor meer informatie:
W. www.demuseumwinkel.com