Demo-dag vogel prepareren - 3 Mei 2023

Een kijkje in de wondere wereld van de taxidermie

Altijd al willen weten hoe een vogel wordt opgezet? Op woensdag 3 mei aanstaande, geven wij sinds jaren weer een kijkje achter de schermen. Meervoudig Nederlands kampioen prepareren Rick Way verzorgt de gehele dag prepareer-demonstraties waarin alle geheimen van het vak aan bod komen!

De zes preparateurs die in het atelier werken, vallen regelmatig in de prijzen bij Nederlandse en Europese kampioenschappen. In februari dit jaar zijn door het team weer prachtige prijzen binnengehaald tijdens de Europese kampioenschappen in Salzburg!

Hoe dat prepareren, oftewel opzetten, precies in zijn werk gaat, kun je deze meivakantie dus komen ontdekken.  Op woensdag 3 mei 2023 zet Rick Way een vogel op in de winkel.

Jong én oud zijn deze dag welkom om te komen kijken en om Rick het hemd van het lijf te vragen!

Enthousiast geworden? Kom langs! Toegang is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig. Deze hele dag krijg je ook nog eens 15% korting op het gehele assortiment.

De demonstraties vinden plaats bij de Museumwinkel.com in de Van Welderenstraat 114 te Nijmegen.

Bekijk het aanbod op www.demuseumwinkel.com en houd de Instagram of Facebookpagina in de gaten voor actuele informatie.

Voor meer informatie:

T.  024 360 05 06