Livestream Taxidermy- 29 april 2020

Een kijkje in de wondere wereld van de taxidermy

Altijd al willen weten hoe een vogel wordt opgezet? Op woensdag 29 april aanstaande, geeft de Museumwinkel.com in een livestream een kijkje achter de schermen. Nederlands kampioen prepareren Rick Way verzorgt om 13:00 uur een live prepareer-demonstratie via Instagram, waarin alle geheimen van het vak aan bod komen! Normaal gesproken wordt de demo-dag in de winkel gehouden, maar gezien de huidige situatie is dat momenteel niet mogelijk.

Opgezette dieren hebben hun stoffige imago al lang geleden verloren. De schoonheid van de natuur wordt gevierd en dat zien we terug in onze interieurs. Planten, geweien en opgezette vlinders zijn niet alleen mooi om naar te kijken, ze bieden ook een stukje rust in het huis. Natuurlijk is het wel belangrijk dat deze producten verantwoord zijn. Alle dieren waar de Museumwinkel.com mee werkt, zijn dan ook een natuurlijke dood gestorven.

In de (online) winkel vind je niet alleen opgezette vogels en zoogdieren, maar ook schelpen, mineralen, schedels, opgezette vlinders, insecten en nog veel meer. De vijf preparateurs die in het atelier werken, vallen regelmatig in de prijzen. Viermaal werden zij Nederlands Kampioen en in 2018 werden ze uitgeroepen tot meest artistieke preparateurs van Europa.

Hoe dat prepareren, oftewel opzetten, precies in zijn werk gaat, kun je deze meivakantie komen ontdekken bij de Museumwinkel.com. Kijk op woensdag 29 april via instagram mee naar de livestream, waarin Rick Way een vogel op zal zetten. Tijdens deze livestream worden jong én oud uitgenodigd om Rick het hemd van het lijf te vragen!

Enthousiast geworden? Kijk mee! We zenden de live-stream om 13:00 uur uit vanaf ons instagram kanaal. Tevens geven wij 20% korting op het gehele online assortiment.

Bekijk het aanbod op www.demuseumwinkel.com en houdt de instagrampagina én de facebookpagina Taxidermyshop De Museumwinkel.com in de gaten voor actuele informatie.

Voor meer informatie:

W. www.demuseumwinkel.com