Demo-dag 17 oktober 2018

17 oktober Demo-dag; Vogel opzetten

Wegens succes herhaald!

Kijk live mee hoe een vogel wordt opgezet!

Woensdag 17 oktober aanstaande, geeft Rick Way (Nederlands Kampioen Prepareren) weer de hele dag demonstraties in de Museumwinkel.com te Nijmegen.

Opgezette dieren zijn al lang niet suf en stoffig meer. De pracht en praal van de natuur mag gezien worden! Tegenwoordig zijn in elk interieur wel planten, geweien en dierenhuiden te vinden.

Bij de Museumwinkel.com vind je ook opgezette vlinders, vogels en zoogdieren. Achter in de winkel werken vijf preparateurs en één entomoloog. Als officieel erkend en prijswinnend preparateursbedrijf geven zij dieren met recht een tweede leven! Alle dieren waar de Museumwinkel.com mee werkt, zijn een natuurlijke dood gestorven.

Maar hoe gaat dat prepareren, oftewel opzetten, in zijn werk? De preparateurs van De Museumwinkel.com laten het je zien! Op woensdag 17 oktober in de Herfstvakantie, geeft Rick Way tekst en uitleg. Jong én oud is deze dag welkom om te kijken en vragen te stellen.

Kom langs in de winkel aan Van Welderenstraat 114 te Nijmegen. Bekijk het aanbod op www.demuseumwinkel.com. Houd onze facebookpagina Taxidermyshop De Museumwinkel.com in de gaten voor actuele informatie.

Voor meer informatie:

W. www.demuseumwinkel.com