Wij zijn een erkend en prijswinnend preparateursbedrijf. 6 dagen per week geopend!

Waar kan ik mijn huisdier opzetten?

Wat doe je als je huisdier is overleden en cremeren of begraven niet voelt als de juiste keuze. Het is mogelijk om ervoor te kiezen uw huisdier op te laten zetten en deze een waardig tweede leven te geven. Maar waar kunt u dit doen?

Gediplomeerde preparateurs

Hiervoor kunt u bij een gediplomeerde preparateur terecht. Belangrijk hierin is wel dat u goed geïnformeerd bent. Ga na of de preparateur die u benaderd ook voldoende ervaring en kennis heeft. Een goede preparateur zal u ook begeleiden in het proces.

Wacht ook niet te lang voordat u contact opneemt. aangezien uw huisdier snel ingevroren dient te worden om schade aan het dier te voorkomen.

Kunnen alle dieren opgezet worden?

In principe kunnen alle dieren worden opgezet. Van kat tot paard en van parkiet tot kameleon.

Voor meer informatie: www.demuseumwinkel.com/nl/huisdieren

hond opzetten

huisdier opzetten

kat opzetten - taxidermie